den nya nattaktiva jag.

jag kan inte minnas att jag någonsin gjort något i sömnen. eller ja. jag har ju tagit sönder x antal sängar så vad jag hittar på när jag sover kan man ju undra. hoppar säkert runt och leker sjörövare på mitt skepp. men iaf. att jag inte är en person som springer runt i sömnen gör detta ännu mer freaky för mig.
igår när jag satt på bussen på väg till malmö och qina så gick jag in i min utkastmapp på mobilen där jag sparar det mesta for later. då såg jag att det första smset var sparat 06.11 samma morgon, en tid då jag låg nerbäddad i min säng och iaf borde sovit som en dregglande sten. då fick jag en liten creepy känsla av att jag hade skrivit ett sms men blivit så utmattad att "jag skulle sova lite innan jag skrev resten". måste ju ha varit det smset jag skrev. men vad tror ni jag skrivit?

" jag vet att min lillebror skrev ett blogginlägg om p "

eeeeh, ke?
för det första: vem skrev jag till?
för det andra: wtf drömde jag om?
för det tredje: varken lillebror1 eller lillebror2 är stora nog att skriva bloggar.

interesting and freaky stuff. jag vill gärna veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0