efterrätterna lägger sig till vänster

jag antar utmaningen att ha hudfärgade strumpbyxor. jag antar utmaningen att ha ett "långt/kort-beroende på hur man ser det - linne" till det.
jag antar utmaningen att vara kvinnlig och inte sitta bredbent som är så mycket skönare än att pressa ihop benen som vill fjonga iväg som två minuspoler. jag hoppas att jag lyckas med utmaningen men man vet aldrig när det kommer till mig och kvinnligheter.
jag känner pressen. jag har fått i uppdrag att vara bäst på guitar hero. jag har inte spelat på överlänge men jag är ju alltid tvungen att vara så sjukt kaxig när det kommer till tävlingar. mm. det får jag ibland äta upp. men det här kommer gå så jävla bra. hehe.
den extrema tröttheten efter jobb har omvandlats till pepp. fast förutom att vara pepp på inomhusfest vill jag ut och spela brännboll. jag är med säkerhet den enda som är pepp på det. så är det alltid. jag är redo för utmaningar, äventyr och lite spontan fart och fläkt men så mjeeeblö. men kvällen kommer bli fin iaf hoppas jag. om inte annat har jag krängt 150 gram choklad i eftermiddag. direkttransport till den vänstra höften som är dubbelt så stor som den högra. det är för att alla onyttigheter lägger sig till vänster. folk tror inte på mig men det är sant.
pussifnask.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0