en helt vanlig kväll i hassefamiljen.

jag: ska inte du ta och steka hamburgare?
pappa: jag vet inte.
jag: ska du äta?
pappa: jag vet inte.
jag: du får bestämma dig. jag vet inte heller om du ska äta?
pappa: vad ska du äta?
jag: jag vet inte. jag vill inte laga mat.
pappa: då får du ju låta bli att äta.
pappa: ska du äta?
jag: jag måste ju äta något! annars dör jag ju!
pappa: dör gör du nog inte...
jag: men om jag ska gå och lägga mig hungrig kan jag ju lika gärna bo i afrika!!!

hihi, pappa gjorde hamburgare <3 jag är lite hemsk ibland. tycker egentligen inte om att dra in afrikapeople i våra slappa problem. men lite roligt var det för stunden.

pappa ger mig låtsasknytnävar i huvudet. jag slår till honom. pappa fortsätter "slå upp mig".
jag: jag ska anmäla dig till socialen för hot om misshandel!
jag slår (nätt, hihi) igen.
pappa: jag undrar vem som ska anmäla vem egentligen!

pappa daskar till mig på benet i soffan. jag slänger en blick som vanligt.
pappa: vad vill du?!
jag: jag vill ingenting. eller... jag vill att du ska sluta slå mig.
pappa: ÅÅÅÅÅÅH SO-PA!

kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0