enligt mig

det halvt plast- och halvt folie-inlindade vildsvinet om stundbvis bott i min väska smakade fint i två magar. jag finner stort lugn i att dela mat. det är fint. om den andra människan är fin.
majs brukar ofta smaka hallon. det är okej så länge de inte är hårda och smuliga. bluhä!
imorgon ska mitt hår bli ett steg närmare sandpapper. vi kan ju hålla tummarna för att det sitter kvar efter tre timmars slit från annan flickas sida. jag välkomnar nackspärren med öppna armar sålänge jag går därifrån några gram lättare. sen ska vi pumpa satan. eller nä?
och det där med ålderskillnad i förhållande har satt sig på min hjärna idag. jag har Alltid varit den som försvarar kärleken när folk tittar ner på förhållande med stora ålderskillnader. varför ska siffror avgöra vem som får dela livet med vem? vem som får älska vem? jag har aldrig förstått det och anser mig inte skulla göra det heller. om två människor är in love och vill dela sina liv med varandra och det fungerar trots årtalen de ploppade ut - UNDERBART! då spelar inte personnummerna någon roll. enligt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0