förlåt om jag skryter men jag vill.

måste säga att den här dagen har varit perfekt. eller ja, lite otur här och där men det är så jag jobbar. i motgångar. men jo, riktigt fint har den suttit. jobb i några timmar. finast sällskap. framtidssnack som fick mig att känna att jag kommer dö snart i en istid. sen blev det skytte i 2 hela timmar. nu ska jag pryda era solarplexus med ninjaintresseglitterpulver! waaaait for it... jag tog och köpte ut mitt bronsmärke i pistolskytte ikväll!!!! och jag skjöt dessutom guld på en snabbserie. 6 träff på 13 sekunder for the win!
vi fick alla chansen att testa på fältskytte också (flera tavlor i olika former efter varandra på begränsad tid blablabla). jag förstår inte varför folk är så tråkiga men jag var den enda som testade. skiiitkul ju! 6 tavlor i olika skumma former och storlekar och jag skulle skjuta ett skott på varje. jag träffade 6/6 och jag hörde kretsmästaren(?) som stod en bit bort säga att jag hade bra rytm. skryt skryt skryt! men jag är glaaaaad för det är inte ofta något går bra för en sån som mig! 
sen fick jag testa att skjuta med svartkrut också! med en pistol som designades på 1700talet och inte såg ut som något annat jag sett förut, förutom möjligtvis på film. rekylen kändes cool som fan och smällen var ju helt underbar! skyttefolket är helt underbara. alla lånar ut, berättar historier och hjälper och skojar. me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0