garanterad vinst varje gång

qina: "Alltså HB2, du förgyller alltid tillvaron, även en bakfull söndagmorgon sjungades Min groda är död, med tårar i ögonen:P"

då var saken spikad! vaknar man en bakfull söndagmorgon med mig i sängen så är man garanterad ett framförande av "min groda är död". har man tur kan jag t.om locka fram lite tårar i ögonen och sjunga med den ledsna rösten. hahah, ibland så kan jag roa mig själv ganska fint! om inte annat en snurrig söndagmorgon.

och nej qina. jag kan inte ana hur roligt det var att se mig springa genom vattnet. jag hade fullt upp med att vinna! du kan inte ana hur roligt det var tills jag märkte att ingen tävlade mot mig. fast det var ganska roligt det med. för det var en typisk HB2situation.

jag har försökt se en film. jag har sovit till 80% och sen börjat om två ggr. nu ger jag upp.
nu ska jag sova så underbart gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0