have a nice day n shit.

jag älskar mig själv när jag tittar mig i spegeln och skrattar! ett riktigt hånskratt mot personen i spegeln som verkligen inte ser ut som personen jag hade tänkt möta i den bakvända världen. en människa så röd i ansiktet att alla solmogna tomater skulle mosa sig själva av avundjuka. men är man röd i ansiktet ser man iaf ut som att man har tränat hårt. det känns bra.
jag tog på mig mina jättegymnastikskor från 90-talet och gav mig ut på staffanstorps cykelbanor och försökte suga i mig solen likt en igel på bar hud. lyckades springa vilse på rundan som vi gått sen jag föddes och hamnade halvvägs ute hos min kusin. det var rätt illa. men där fanns hästar och stirrande småpojkar. alltid trevligt? kom tillslut hem i alla fall och såg bokstavligen rött.

har ni inte smakat magnum temptation fruit så do it! do it do it! underbart god och inte tung som vissa andra magnumglassar. den bara slurp, lost and gone forever!

have a nice day n shit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0