hej, jag heter carola och jag har vind i håret.

hahaha, nu ska jag bjuda på mig själv!
om ni har en bild på er själva där ni ser ut såhär så hade ni era ohämmade dancing shoes på er. det finns en värre/bättre bild men den kommer bli overload för era fina hjärnor. det finns en film också men den behåller jag och sara för oss själva enda ner i graven. hoppas jag.
balen var så sjuk att jag vill förtränga vissa delar. bland annat svetten och x antal dance moves. kanske även mitt samtal med djn...men nää, haha. sjukligt kul hade vi i alla fall. ja, ni ser ju. golligt.


om ni ser ut såhär försöker ni tappert få till den carola-frisyren som jag fick till effortless. fel dancing shoes kanske? möjligtvis rätt om vi vänder på steken.

nattinatt! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0