hunny bunny heter jag och jag är så god och glad. vill du ha en liten grej? stoppa fem kronor i mig!


nopp. tog inte tag i mig själv att sticka tilll gymmet idag heller. som straff fick jag göra armhävningar och sånt på golvet framför tvn. slutade med att jag låg där och tittade på tv. det i sin tur slutade med att jag låg på mattan på golvet framför tvn och grät till extreme home makeover. när storasystern fick en sprillans ny bil som belöning för sin fina storasysterness klev lipsillen caroline fram. bilden utifrån när någon ligger på golvet och gråter åt någon annans lycka på tvn är nog enbart underlig.

vill bara råda mina fina läsare att inte äta chokladsås som förvarats i skafferiet och visar sig vara 7 månader för gammal. råder er att inte ens hälla den på glassen, försöka skrapa bort det och tänka "det lilla som är kvar gör nog ingenting". den kommer vara jätterinnig och den kommer smaka blä. don't do it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0