I found myself in the riches (Your eyes, your lips, your hair.) And you were everywhere. I woke up in the ditches. I hit the light and I thought you might be here but you were nowhere.




den som uppfann sömn var en förträfflig varelse. det enklaste, skönaste och skonsammaste sättet att fly från verkligheten? tack du förträffliga varelse. jag ska nu följa ditt exempel och besöka världen där jag förhoppningsvis får bestämma. den världen är finfin. underbar rent ut sagt. jag ska bara hamna där. gärna i verkligheten också.

-------------------------------------------------------------------

börjat se fyra filmer ikväll. såg tre minuter, tröttnade och bytte. tröttnade och bytte. jag ville verkligen se en film och äta för många clementiner i teorin. tydligen inte i praktiken.

nu ska jag försöka ta igen min sömn. imorgon blir det träning (disciplin? nej), sola (tänkt på att man luktar äckligt efteråt?) och film med syster (mys).

godnatt era skedande skedar. jag vill också agera sked.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0