jag är inte ett litet barn.

alla säger att det finns hopp för alla. att allting alltid löser sig för alla.
jag är inte så säker. vem har bestämt att det ska lösa sig för alla? jag är inte så säker.

älska att killen från glocalnet trodde att jag var rädd för honom. att jag är ett litet barn som egentligen inte får säga att det inte finns någon vuxen hemma för han att prata med. att det är fritt fram att storma in i huset och ta allt vi äger. jag kunde pratat med honom men det ville jag inte, mohaha. nej, jag är inte frun i huset. och nej, det finns ingen vuxen person hemma. han: okej, det här är inget farligt, jag ringer från blabla och vill prata med din pappa om blablabla. men jag återkommer ikväll då. tack så mycket. jag: tack själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0