känn er varnade

örkblörkblä. jag vill ligga hemma i min säng och se på film (läs sova). jag vill inte vara på jobbet iaf. det är ett som är säkert. alkohol sägs vara en bra uppfinning - "enda som håller mig uppe" hävdar vissa - med det vettesmen. bra uppfinningar ska ju underlätta på längre sikt?
20årsfesten i swellow igår var iaf asnajs! underbara skratt och för små strumpbyxor i förhållande till matintag. jag är slaskhinken number one. åt mest av aaaalla. överlägset. inte bra men jag trivs. när man går ifrån en fest och värdinnorna säger "det är tur vi har dig hasse - som äter" då vet man att man fyllt sin funktion. hahaha. goott var det iaf!
det är tur att jag och sara är pepp på att dansa. sen joinade elin och bruze och de sjukaste men roligaste dansmovesen föddes! kasta upp disken, misshandla, gräsklipparen och hängning är bara fyra av dem. sweeeeeet!
avslutade kvällen med att låta sara filma när jag biktade mig. lovely. hoppas på att få se filmen inom kort!
hoppas inte på att få se fettklumparna skapade av mitt linne, som är dokumenterade på varenda bild på mig från kvällen, inom kort. stay away.
ikväll får jag inte sova eller titta på film. för nej, det är fan inflyttningsfest hos tini och jag ska göra ett kort men ärofyllt besök. den som fortsätter försöka övertala mig att följa med till slask hamnar på min gråa lista - för tillfället inte på den vita listan men för fin för att hamna på den svarta. känn er varnade.

jag älskar att jag nu vet hur man viker en sedel till en sko eller en skjorta. en dag ska jag betala i kassan med en pengasko!

Kommentarer
Postat av: Kaussie

nej, sedlarna ska vara slata och fina nar du betalar lilla van! annars blir det jobbigt for oss stackare i kassan. ^^

2010-05-09 @ 02:00:20
URL: http://kaussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0