listen up!

om Du känner att Du tycker om att betala räkningar så tycker jag att Du ska lämna en liten liten kommentar i mitt tråkigt tomma kommentarsfält så LOVAR jag att Du ska få äran att i framtiden få betala ALLA mina räkningar. för me no like!!! jag känner mig generös idag så tveka inte att ta detta erbjudande i akt! allt som krävs är en liten kommentar från Dig och jag ska förgylla Ditt liv bäst jag kan.

jag har precis slungat iväg massa pengar till trygg hansa. jag tycker de ska anse mitt armbågsärr som vanprydande och slunga tillbaka lite?

haha, sara har tagit en fett nästy bild på min armbåge och päls. jag samlar ärr. ärr är coolt.



omg, hittade den här bilden under precis, tönt jag är som har fotat mitt ärr med en linjaaaal! nog en sjuka jag snappade upp i afrika där vi hela tiden la ut mobiler eller pennor bredvid djurens avföring för att senare kunna ta reda på vem det kom ifrån. inte okej. men vill ni ha ett sådant här fint format ärr på låret så ska ni placera er stekheta plattång där. lycka till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0