ljudisolering är för mesar.

även om jag ofta känner mig ensammast så behöver jag egentligen aldrig göra det. det är nästan som att man delar liv med alla lägenheter runtomkring. jag kan föra schema över hur ofta han i lägenheten över kissar för ja... det är inte alls svårt att höra det porlet. han skulle lika gärna kunna stå och kissa i min hörselgång. mycket trevligt att lyssna på det flera gånger per dag. det är väl trevligt att ha sällskap och brygga kaffe att bjuda på. ja, inte för att jag dricker kaffe men ändå. tur att det gamla paret under oss har en förstärkare till deras telefon så att de ska kunna hör den. det gör nämligen att det låter som en väldigt ljudlig kaffekokare hemma hos mig varenda gång det ringer hos dem. sällskapligt. vi behöver inte alls gå in på vad man mer kan höra. men en del.


Kommentarer
Postat av: sara

hahaha, kissa i din hörselgång skulle jag vilja göra :D

2010-05-23 @ 21:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0