me, the messy me.

jag och pappa konstaterade att min säng är ALLT. där lever jag mitt liv, haha. pappa kommer in på mitt rum där jag sitter på sängen med en tallrik med en macka på i knät, en öppnad joggy och två clementiner bredvid mig på sängen och säger: det var en bra säng du har! den fungerar som förvaringsplats, sovplats...matsal...den är allt!

så sant som det var sagt! jag sover, datorerar, tv-ar, förvarar och äter i min säng. den fungerar till allt. dock råder jag er inte att göra sängen till en matsal. det är inte jättemysigt om ni inte sover i mycket kläder att lägga sig och känna hur smulor och annat tränger in i porerna. inte heller jätteskoj att behöva borsta av sängen innan sleepytime. men man får ge och ta här i livet. jag älskar min säng!

pussinatt gullefjun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0