miiin groda är död.

hahaha, kärlek tillbaka till dig qina! hade helt glömt att jag helt random, när jag, syster och qina låg på rygg i systers säng, börjat sjunga på "min groda är död" - en låt mina kära vänner kajsa och stephanie skrev och framförde i klassrummet på låg/mellanstadiet. det är sjukt att jag med mitt snigelminne kommer ihåg den fortfarande. den var så bra! hahaha <3
sen satte jag mig upp i sängen för att demonstrera hur jag satt på knä med en groda i händerna och gråtande sjöng:
- miin groda är död. miiin groda är död. för a-aalltid. fööör aaaaalltid. miin groda är död, miin groda är död....

UNDERBART :D


Kommentarer
Postat av: Qina

Alltså HB2, du förgyller alltid tillvaron, även en bakfull söndagmorgon sjungades Min groda är död, med tårar i ögonen:P

2010-05-03 @ 22:15:48
Postat av: Kaussie

alla minns tydligen min groda ar dod, och alla alskar den! kanske vi borde gora den till en officiell singel?

"det kan inte hjalpas, det ar sa synd, for det ar sa sorgliiiiiiiigt!!"

2010-05-04 @ 08:19:48
URL: http://kaussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0