myskväll

den som sa till mig (davidilito kan känna sig träffad) att lundakarnevalen är bättre än malmöfestivalen är ju helt bakom flötet. jag vägrar att betala för min existens. tjugo minuter senare (10 min letades det efter ett tält som vi inte gick in i, 5 minuter spenderades på en bänk och 5 minuter spenderades innanför gränsen för att låtsas att vi inte ville gå över den) gjorde jag ett baletthopp över karnevalgränsen och var åter ute i friheten där varenda sak jag tar på inte kostar mig 20 kronor plus. frihet deluxe. alla mina förslag på vad som följa skulle hade med äta att göra. jag fick min vilja igenom ska ni veta. bilen tog oss till tini. tini tog oss till hemköp. hemköp gjorde det möjligt att grilla marshmallows och bananmedchoklad på en engångsgrill på en vanlig grill på hennes innergård. huuur mysigt som helst.
jag fick rollen att skapa bananerna med chokladerna. jag är inte den som är den och 200 gram senare var chokladen använd/i min mage.

qina pekar på en av de fyra bananerna:
- haha, den där vill jag ha. den ser lite..

hassebananen snabbt:
- jag har redan paxat den som är lång och rak!! jag sysslar inte med böjda.

ida:
- böjda kan vara bra till vissa saker.


qina då hon öppnat sitt paket:
- jag har ingen banan i min choklad.

hasssebananen:
- that's the way I like it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0