nu kör vi på tvåmeningars-stycken!

asså, jag kan göra riktiga armhävningar! nej, jag har snällt fått göra mesarmhävningar på knäna. och nej, jag kan kanske inte göra mer än några stycken riktiga men hallå. det knakar lite överallt men alla vet ju att jag älskar knak så det är chilli con carne. jag är på väg att bli biff. höhö. naaaat.

jag stod på mig och fortsatte mitt våga-vägra-utgång-beteende igår också trots sjuttiofemton försök från folket. startade ett våga-vägra-team med fredrik men det teamet höll visst inte på distans så han transporterade de fyra första sawfilmerna till mitt crib. jag-vågade-vägra-osunkighet också men han överlevde.

- vilken mixer stoppade du håret i?
- köttkvarnen.

jag tänkte att vi kanske kunde ta oss igenom de två första filmerna. men tji fick jag. vi drog oss fram i tortyrens värld som ett skenande x2000 och 6,5 timmar senare hade vi sett alla fyra.

- vi ser den sista också men sen får du gå hem.
haha, rakt på sak booom booom pow!

jag var inte ens nära att somna vilket är knas. sjukt bra filmer juuuuuuuuuu! människan som skrev dem kan inte vara helt okej innanför skallbenet.

idag ska jag träna för tredje gången den här veckan. mh det är tanken. jag vill inte! men löparmän, jag ska skaka min rumpa på löpbandet framför er. eller egentligen inte jag. fläsket skakar sig bra själv. ha tålamod creepy guys. om några timmar har jag nog segat mig dit och då ska ni få se på svett. OM ni ska!

(H - om du läser det här så påminn mig att jag ska visa dig den roligaste parodi-filmen på killsometime).

puss på er alla mina kycklingar!


paramore - misery business

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0