öde - caroline, 0-1

känns som att ödet ville att jag skulle döda något idag. en hare springer ut framför bilen. jag bromsar. hare springer iväg över åkern. glad antar jag.
en svärm fåglar flyger förbi. vet inte vad som skedde med den ena men jag tror den lever.
trodde det fanns skyltar att sätta upp för att varna förare för 90graderssvängar. inte i den kurvan märkte jag när jag kom i 70 km/h. brrrrromsa.
en anka bestämmer sig för att leka fin på vägen. visst, jag stannar. och väntar. och väntar.
öde - caroline, 0-1.

det är bra att vara skakig av naturen när man sysslar med precisionsskytte?
det är bra att vara skotträdd när man sysslar med skytte?
bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0