oh won't you just leave me, my darling.

jesper på jobb: *suck*, jaaaduu carro. det finns nog inget hopp för dig.

igår vare valborg. ännu ett år en vit valborg. min planering lyckas alltid sätta sig som en smäck. öh. för tini också som lekte chaufför och hämtade mig och släppte av mig vid min dörr. de e najs!
good middag och trevligt spela spelande hos qinafina. ätit panacotta(?) för första gången i mitt liv. jag tyckte det smakade som det mellan risen i risifruttin? gott var det! när vi plockat undan alla glas och sånt till min sida av bordet för att kunna spela ett stressigt spel blev jag väldigt sugen på lite mer panacotta. jag är inte den som är den så jag tog en använd sked i högen. idag är jag förkyld. hmm. kanske inte den bästaste idén.
sen sjöng jag och tini JÄTTEfint på högsta volym hela vägen hem.
ikväll blir det galenskaper men inte som förra gången. nej tack.
men först ska jag iväg och skjuta pistol. jag är rädd och nervös och en av de darrigaste personerna som finns. men roliiigt ska det bli!
tjaaadå!

qina: om det inte är klart är det..
jag: OKLART!
zara: grumligt.
qina: tack zara.

på 110vägen på väg till höör. två filer blir en vid en busshållplats. en buss börjar köra ut. tini kör i 110+ och visar inget tecken på att hon tänker bromsa. jag inser att vi kommer typ dö och säger lugnt medan paniken bubblar till:
- tini, vi kommer krocka nu.
tini bromsarbromsarbromsar. vi överlevde, woopidoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0