om smaken är som baken borde ju baken vara som smaken.

min karma verkar försöka lura mig att jag ska bli ko i nästa liv. alla vet vi egentligen att den kommer göra mig till typ en tråkig sten eller äcklig gråsugga. men jag har ju värsta flax! wiihoo.

6 månaders väntetid - jag väntade mindre än 48 timmar.
jag frågar om frisören mot förmodan har ngn ledig timme den här veckan - hon svarar "har du tid nu?"
jag frågar frisören om hon har tid för slingning i veckan, brukar få vänta en vecka minst - jag får en tid på torsdag.

jag tackar och bugar. jag har tränat också minsann. nu skulle jag kunna äta en björn! så det ska jag göra. men varken björne eller nalle puh. jag är knäpp. jag ska äta mig själv (sen när blev jag en björn?). jag borde smaka som fläskfilé ju.

puss på baken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0