only you

sjukt härligt att ha klänning igår! glömt att jag ägde den där turkosa saken! najsah! drog till kronprinsen för att fira tinis lägenhets existens. det var najs som fän. gillade att en dude, efter att ha samtalat med mig i 45 minuter, tog mig på axeln och sa:
- du är så sjukt cool. du är seriöst den sjukaste människan jag träffat. du är inte som alla andra och det tycker jag om. jag gillar dig!
hahaha! jag vet verkligen inte vilken sekund jag blev cool, speciell och sjuk! kanske när jag stoppade kapsyler mellan min systers boobs? mysigt.
men hallå, frågade honom varför han hade slattar kvar i alla sina sjuttiofemton ölburkar. han svarar att han inte ville dricka sitt eget saliv. jag tyckte, men du har ju alltid ditt eget saliv i munnen. han tyckte: men jag skulle aldrig spotta mig själv i munnen. jag tyckte: jag skulle kunna dricka upp dina slattar om det inte varit öl. kanske där han började tycka jag var sjuk? men killen var ju mer sjuk som kunde dela tanborste eller tuggummi med andra men inte kunde dricka det sista ur sin egen burk. underligaste jag varit med om på länge! så roligt!

nu är jag sååååå trött. såååå ensam på jobb. såååå uttråkad. wiiipidiboo!


Kommentarer
Postat av: Kaussie

du har alltid varit cool, speciell och sjuk! men jag gillar dig mer an den dar killen!

2010-05-10 @ 07:37:38
URL: http://kaussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0