saltade jordnötter och bråkande pistoler

underlig dag. bra och dålig.
dålig: jag ser ut som faaaan i håret. pinsamt att visa mig t.om för dammråttorna. jag tänker igelkott. fast sen tänker jag gul/grått. inte vackert. MEN det är bara ett mellansteg till att bli blond. nästa slingning blir det förhoppningsvis bättre. men fan. ska jag se ut såhär i en månad. ångest.

pistoltävling.
- är du nervös?
- ja, jag har lite ont i magen. men sen tänker jag: skitsamma liksom.
- ja, ta bara din tid.

jag känner mig lugn igen. går in och det första jag hör är att det är sportskytte/snabbskytte. fyra serier á 150 sek (5 skott/serie), 4 serier á 20 sekunder och 4 serier á 10 sekunder. jag var redo att vända i dörren.
haha, resultatet blev ju också därefter. av mina tio sista skott fanns bara 6 stycken på tavlan. way to go!

DET STÖRIGASTE - JAG BLIR LITE LEDSEN I ÖGAT!
min bästa serie och min pistol bråkar med mig. skottet fastnar TVÅ gånger så jag hinner bara få iväg tre av fem skott. vad tror ni de var?!?! en 9, en nästan 9a men 8 och en 7a. den serien kunde fan blivit grym men neeeeeeej. låt oss förstöra för mig! blöö. fast fick till en bronsserie till iaf. vascheguuud!

hemresan blev creepy men shit va fin himmel om ni missade det. helt orange/rosa! riktigt fin solnedgång!

saltade jordnötter till kvällsmat? okej/inte okej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0