sara bestämmer - jag verkställer

- jag har tittat på klippet med james galea 231 gånger idag. bara för att han är så mumsig att titta på och skön för öronen att lyssna på. haha. vilken tönt jag är. men det är okej.
- tanken att jag älskar att dela mat med folk (obs: folk jag tycker om. vill inte dela mat med okänd människa på stan heller. om det inte är någon snygging för han kan få tillåtelse) slog mig när jag såg bilden nedanför. jag tycker det är mysigt att plocka från samma tallrik. mmhm.
- jag lyckades steka pannkakor idag. jag bröt till och med min geggiga familjs trend och gjorde dem vändstekta. go me.
- imorgon ska jag tävla i skytte. jag kommer vinna hela skiten. om jag kommer. lurade jag någon?
- jag skulle kunna leva på inlagda persikor med vaniljglass. socker.
- jag är beroende av maffia wars. jag har precis listat ut hur jag ska kunna level-a en gång till idag. så det ska jag göra när jag publicerat den här ordspyan. wiihoo. jag hatar maffia wars. seriöst.
- jag har hittat ett tredje sånt muterat hårstrå, som poff är jättelångt där det inte borde vara, bara de senaste veckorna. den här gången på min 'kindpuff'. jag har döpt den till alfons.
- sov sexigt som vanligt. jag ska drömma om dig och om rosa elefanter. tjaadå!


jag fick äran att dricka ur en liten plastsak. vi har inte ett jämställt förhållande. haha. sara bestämmer. jag gör. jag bestämmer. sara säger "det klarar du" (som i "gör det själv"). jag gör. typ. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0