ska jag vara glad att jag är klumpig?

jag skulle vilja leva ett oklumpigt liv en dag. bara för att se om jag borde uppskatta mitt klumpiga liv lite mer. tänk om jag bara kunde publicerat mitt förra inlägg, skuttat upp ur sängen, sorterat tvättberget, fyllt på tvättmedelsburken utan att spilla på golvet, satt på en maskin tvätt UTAN att tappa ut en halv flaska sköljmedel över nästan all tvätt. såklart över hela den vita högen.
nä, självklart måste detta göras så att jag kan spendera 45 minuter med att panikartat gnugga all tvätt i vasken med rädsla för fläckar på aaaalla vita kläder. under denna panikartade stunden glider mina fötter runt i sköljmedlet som sakta med säkert blandas med vattenstänk och flyter runt. om jag inte vält omkull flaskan hade jag ju inte  fått torka upp all geggan från golvet och sen hade jag ju inte heller fått febrilt gnugga väggen som så sjääälvklart fått blåa meterlånga ränder.
mitt liv hade nog varit tråkigare om jag inte varit klumpig, eller?

en fråga. skulle vårt sköljmedel tvunget vara blått??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0