som det ska vara!

skjutit pistol - check
köpt en fet fett dyr godispåse men glömt äta den - check
småätit kött - check
haft förfest där 3/4 hade sin sura timme. inte okej - check
hälsat på morgan - check
tinimoment - check
svarat i annans mobil och pratat med okänd person - check
ett dräggfritt besök på slagt. eller ja, där finns bara drägg. men jag lät dem inte finnas i min värld. - check
skapat eget dansgolv - check
gått barfota genom stan - check
dansat på gågatan - check
klättrat tre stycken på en soptunna för att se att det gick - check
stått ensam kvar på soptunnan - check
trillat ner när soptunnan välte - check
tappat den ena strumpan någonstans - check
ätit på mc donalds klockan tre på natten - check
gått med på de andras förslag att bada i en fontän - check
varit den enda som badade i fontänen när jag trodde vi tävlade och jag sprang för mitt liv men senare insåg att de andra stod kvar på andra tidan. torra. - check
gått dyngsur från midjan och ner barfota genom stan - check
gått upp för att gå till jobbet och lämna nycklar. vänt och gått tillbaka när syster ringde och sa "du vet att klockan bara är sex va *klick* - check
gått till jobbet två timmar senare nåågot trött - check
stått i ett fönster och tittat på poliser efter att ngn knackat en bilruta precis utanför - check
ätit godis och chips till frukost och lunch - check
skapat fina sommarplaner med qina - check
planerar att halvsova bort resten av dagen - check.

Kommentarer
Postat av: Qina

Du kan inte ana hur roligt det var att se dig springa i vattnet:)

2010-05-03 @ 22:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0