tråkigt inlägg.

köpte cornflakes igår för att se om det går att äta. det var värre än jag kom ihåg det. det är gott precis när det landar på tungan för det är då det smakar socker. sen blir det värre och värre tills det smakar vomit. nä. men lite glass med bär skulle sitta fint i magen som lunch. snabblagat om något. hehe. örk, jag borde plugga också. skytteprov på måndag wiiihooo! kommer ju gå så braaaa. speciellt eftersom jag inte ens kan ladda en revolver utan att visa mitt lack of iq.

jag: ehm, vad gör jag nu?
patrik när han tar ut den tomma hylsan jag precis satt i trumman: ehm, du får ju klart skjuta med mer än ett och gärna med dem jag inte redan skjutit.

IQ for the win!

jag söker tröst i situationen: är provet svårt...?
h: ja.

okej!

inatt drömde jag att jag skjöt jääättelångsamt med den klumpiga berettan. men jäääättestadigt. ALLA väntade på bara mig. en man vars namn jag inte minns kollade i en kikare och gjorde gester till dem andra att jag skjöt tior så att ingen skulle störa mig och avbryta. jag skjöt fullt - 5 tior mitt i prick. när vi skulle markera svimmade jag på gräset av lycka.
jag välkomnar det scenariot med öppna armar i verkligheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0