ojoj, nu blir det mycket.

ojoj, vad jag ligger efter i uppdaterandet! men nu kör vi. ligger här i sängen och lyssnar på regnsmattret mot fönstret. det verkar aldrig vilja sluta. min blåsa är sprängdfylld men jag vill verkligen inte resa mig. bon iver håller mig kvar. den bästa lugna musiken man kan hitta tror jag mmhm. men jag tror även att man antingen hatar det eller älskar det. jag älskar det. fast det passar bara ibland. när man ligger stilla och inte gör någonting. en regnig lugn 'tyst' stund som den här. 

i förrgår hade den inte passat. efter en dryyyyg ensam dag på jobbet duschstressade jag hos min syster för att sen gå till elyssé. där blev det överraskningsmiddag för vår finaste tini. min, qinas, idas och koffes gryta fick fnatt och det slog ut stora lågor mot oss fastän locket var på. vi kallade på servitrisen och frågade om hon hade ngt tips. den sjuka kvinnan började sticka in handen i elden och hålla på utan att egentligen göra något med grytan. jag blev rädd, ryggade tillbaka och utbrast "ta inte på elden!". förövrigt hade hon inget annat tips än att vrida grytan så att lågorna slog mot ngn annan än sig själv och så vred hon grytan mot mig. inte okej! så hon fick snällt vrida den åt ett annat håll igen.

blev aaaaningen stressigt men vem behöver efterrätt? sen stack joel iväg med alla kvitton så servitrisen skrek på oss och vi fick ringa tillbaka joel som redan stuckit iväg mot ställe nummer två. smidigt som ett bananskal!

ställe nummer två var big bowl. jag gick in för att vara sämst men vettesmen vad som hände. 167 poäng i mitt hjärta. 4 strikes på rad. qina insåg att hon alltid hatat bowling så vi antastade min kamera ganska rejält.

en riktigt härlig kväll som slutade med att jag liftade med marcus som jag träffat samma kväll och fredrik från tinis inflyttningsfest.

fredrik till marcus: vad söt du är idag.
jag: *fniss*
fredrik till mig: jaså, det reagerade du på! du är också söt idag.

sen skulle marcus visa fredrik att han var kall om händerna så de höll hand.
jag: *fniss* i smyg.

sen sa marcus något till fredrik och lade samtidigt sin hand på fredriks ben.
jag: men va söta ni är!

najs när killar inte är macho robotar utan så bekväma att de kan vara söta mot varandra. me like.

sen körde marcus bokstavligen i 170km/h på 70väg för att fredrik sagt till honom att inte köra i 140km/h på 90väg. stabilt! men jag kom hem fortare än om jag tagit bussen trots att vi körde runt hela staffanstorp för att Fredrik "skulle hitta hem till mig". sen var det ju trevligt sällskap också.



igår vägrade jag utgång med extremt utgångspeppade sahara. så vi chillaxade i mitt crib. sahara lurade på mig en äcklig ofärdig familjepizza på min bekostnad. själv tog hon två tuggor. sen körde vi och köpte en big mac på donkan till henne. så nu lär mitt kylskåp bli magjukt av all den läskiga pizzan. männens fruar som lagade den. säkert därför.
- trevligt att du ville komma till mitt crib!
- ja, det var första och sista gången.
kärlek.

idag ska jag tvätta sjuttiofemton maskiner tvätt och utgångsvägra det andra folket. no slagt for me no.


bon iver - skinny love.

Kommentarer
Postat av: sara

det var inte på din bekostnad mistah. du vet, sist vi såg bio betalade jag din biljett för vi trodde båda skulle gå på mitt csn, men icke. så nu var du alltså skylldig mig hundra spänn. sen betalade jag ju din muciflurri, så du är nog fortfarande skylldig mig. MOHAHA! :D

2010-05-15 @ 13:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0