Varning: förolämpning pågår!

jag vill tacka alla ni söta underbara smurfrumpor som berättar/skriver till mig att min blogg är "störtskön" osv. t.om fått höra att det är den bästa bloggen. man tackar och bugar. det värmer och gör min dag, och är i princip det enda som får mig att fortsätta med tanke på mitt liiilla läsarantal! :) taaaaaaaaaax och schäfer!

jag förstår inte det där med bloggar. egentligen. varför är alla de stora bloggarna så tråkiga?? jag bryr mig verkligen inte om vad ni har på er. dagens outfit är ju uppenbarligen vägen till framgång. men herregud. det finns antagligen tusen fler som har den där tröjan tillsammans med de byxorna! okej, kan vara kul med lite inspiration ngn gång ibland om du har ngn ny smashing outfit. annars kan jag kolla på gina tricos skyltdockor.

och hur länge kan det vara roligt att läsa om vilken lip plumper som gör att du ser ut som en fläskläpp alternativt sugpropp längst, snabbast och mest smärtfullt? ehm, nej tack, lite mer variation på gröten kan vi väl få?

och who cares om du bara käkat en banan idag?? att du gått ner ett kilo till och snaaaaart väger lika mycket som din lillasyster. inte underhållande så att jag skrattar direkt. inte heller antecknar jag. nej, då skriver jag hellre att jag käkat 35 godispåsar och tänker bli en big fat moma om jag inte sprängs som den söta gubben i Monthy Pyton dessförrinnan. ni sänker mitt humör.

och veeeeem bryr sig om att du städar igen? är det det roligaste du har att dela med dig av? verkligen?

jag läser mycket hellre om hur andra människors hjärnor fungerar. andras roliga funderingar. få skratta lite. få fundera lite. men visst, jag kan fundera på om du källsorterade när du städade. fun times!

nu har jag förolämpat 90 procent av hela bloggosfären and I liked it. vassscheguud. jag tycker inte om era bloggar. och ni behöver inte tycka om min men jag är fän mer underhållande än alla lip plumperbloggar tillsammans!

(jag vet att min blogg inte är bäst. och ni få som läser det här inlägget ska inte ta åt er. ni tillhör antagligen de 10 procenten utöver de 90 och flera av er följer jag febrilt på bloglovin!)

puss på er alla smurfrumpor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0