"stocken" som egentligen är "stockar"

jag saknar tiden med elin och sara fem dagar i veckan. äventyr, skratt, irritation och kärlek!
elin och sara skulle aldrig få för sig att klättra på stockar. jag skulle och de skulle få för sig att se på och låta mig roas! elin skulle först säga "nä, men caroline? ska du verkligen?", sen skulle hon bli engagerad och ta säkerhetsrollen. sara skulle bara skratta, komma med idéer och stå redo med kameran med kommentarer som "kom igen nu då, gör det!". jag älskar och saknar dem båda. utan dem hade jag stoppat upp svalöv någonstans där någon inte uppskattat det och verkligen aldrig återvänt. tacka nv som förde oss samman. ni är finast. <3
ingen av oss påstår att jag är smidig, haha. head rush. man har så roligt man gör det.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0