dagens

dagens(gårdagens, klockan är mycket):

- fakta: en lungfisk kan klara sig nergrävd i marken utan vatten, mat och facebook
- ord: defenestrering¨
- lunch: farmors kött, pasta och brunsås. potatisen var slut och jag var öppen för nya idéer
- värsta: gråtande fina människor i telefon
- skjuts: 100 meter
- gråt 1: efter att ha vaknat ut hemskhemsk dröm
- gråt 2: slutet på "the bucket list" var inte bra för mina tårkanaler
- pinsamma: snubblade på löpbandet. ojdå, who could have known att det skulle hända?
- kommentar: min frisör om min enorma hårhög på golvet - "den är lika liten och obetydlig som vanligt"
- mönsterbrytande: träna en tisdag och inte i ångest en lördag av att inte ha tränat på hela veckan.
- principhållare: godis efter träning. svag punkt javisst.
- trygghet: mamma som skriver att vi aldrig kommer döda våra egna eller någon annans barn
- viktnedgång: ungefär 3 kg pga tunnare hår på huvudet
- låt i huvudet: wake me up before you go-go. okej? inte okej?
- glädje: de har börjat med afropower dance på värnhem. woopidihoo!
- snälla gärning: tog en påse till en kvinna i kassan som glömt att ta en.
- svaghet: anteckna så att jag själv kan se vad jag skrivit
- styrka: lagat mat trots trötthet, hunger och sent klockslag
- önskning: jag vill känna morgan freeman. han verkar vara en fin man med härlig röst.
- måste: sova




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0