vavavasadu?

och jag hatar reklamen med nicole kidman! ta bort den!

och igår när jag kollade album på skytteklubbens hemsida kom det upp något i stil med "blablabla, du har nu blivit varnad. Om du fortsätter göra förfrågningar på denna sida blir du bannad". liksom vavavasadu?! ska man hoppas att det var ett virus och inte allvar? men jag vill ju inte ha virus hallå. vavavasadu? inte avstängd utan BANNAD! känns allvarligt.

och jag hatar att jag upptäckte att himmlen var vit när jag öppnade persiennen. jag trodde den var blå. planerade strandlöpning på stranden.

och jag hatar att jag bara jobbar tre dagar i veckan. blöhöblö.

och en kvinna i sjunde himlen har en micheal jackson-näsa. om ni ville veta det.

och pannkakor till frukost/lunch?

och träning och film står på menyn iaf.

och jag känner att jag hade varit jätteglad och flummig nu om jag hade haft sällskap. får flumma med mig själv och spara lite till ikväll med syster. bruuuuukar bli liten aning skrattigt. me love!

Kommentarer
Postat av: Kaussie

ah, spara lite flummighet tills jag kommer hem ocksa ar du snall! :) <3

2010-05-12 @ 04:40:34
URL: http://kaussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0