woopiiidoboo

plan: träna på gym.
genomförande: pistolskytte

mitt undermedvetna som inte orkar träna överlistade mitt medvetna som beslutat att jag skulle träna för jag gick till jobb utan att ta med träningskläder. packade inte ens väskan. 1-0 till det undermedvetna.

lösning: åkte (enormt tacksam för skjuts dörr till dörr!!) och sköt pistol istället. galant beslut! lyckades få till min första bronsserie - ett steg närmre bronsmärket. känns rätt bra att lyckas med det på den första träningen. kanske dock var mest tur. men nej, vilken skicklighet! j*vligt kallt var det också. var ju inte direkt klädd för att vara ute och händerna tappade känseln alldeles för snabbt. men åh så skojigt det är! nu har jag förstått mig på det där med att ladda vapnet också. tog ju bara x antal upprepningar. min älskade tröga hjärna.

note to self: blunda inte när du skjuter. övervägande risk att missa tavlan totalt.

sov gott vettja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0