det här inlägget tänker jag inte länka till facebook.

jag har alltid tänkt mig att nageltrång är typ sjuuukt äckligt.
att bara vissa får det. och de som får det har äckliga skrumpna torra fötter med gula, svampiga ruttnande tår. men nä. it's out there! jag har nageltrång på min stackars stortå och nästa stortå följer den vänstras exelmpel den dumma jäveln. och jag har faktiskt inte äckliga fötter.
och vet ni det sjukaste??
ringer jag vårdscentralen störtförkyld, nära döden med jättehosta får jag svaret: vi har inga tider idag men kan du komma imorgon?
men båda gångerna jag ringt och sagt att jag har jätteont i min stortå, tror det är nageltrång - då får jag svaret: aj caroline, det är inte skönt!!! kan du komma idag?
tror nog de som jobbar på vc i staffanstorp har nageltrång allihopa!
speciellt eftersom sköterskan som tycker jättesynd om min tå sa "på mina egna barn och ungdomar brukar jag bladda på med alsolsprit men till dig kan jag ju inte säga att du måste torka ut din tå fullständigt".
brukar ni ha nageltrångsparty eller?
nä, men skämt åsido. det är rätt äckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0