full rulle pannkaksrulle!

hej jag lever! som proof för det ska ni få er en riktigt maffig redogörelse av vad jag hittat på den senaste tiden!
tja, om jag ens kommer ihåg. mitt minne har som sagt börjat svikta lite kunde konstateras när jag nästan blåste F på sin hundralapp som jag lagt i min egen ficka och glömt bort en halvtimme tidigare.
tillbakaspolning. i fredags var det mys med donkan, [tira-mi-su] (förstår fortfarande inte vad det är? bröd?), skittles (goott godis som typ hälldes in i våra munnar och två minuter senare var slut) och the A-team på min mini-tv. mösig fredag.
i lördags var det mer mys. dagen började med tidigt busstagande klockan 06.46 för att riktigt insupa den något tröttsamma känslan av att inte ha en körbar bil nu lagom till det kalla helveeetet. stirra in i väggen i 8 timmar sen var det dags att bussa hem och duscha i ultraspeed för att sen åka till lund och sitta vid ett bord för två och stoppa i sig fondue. MUMSAAH! tanken att jag skulle bli innebränd lyckades jag också få under mysmaten. konstigt när allt man ser utanför alla fönster är eldflammor och rök? busiga raketsmällarungar! sedan bowling med emmaliciuous, marcus och zazza. damn it. finis vann och jag var riktigt dålig. sara, här hör jag dig säga med din breda skånska "du är ju riktigt dålig! riktigt dålig hasse", haha.
igår var det åter upp tidigt som gällde men min man bestämde sig för att hålla mig sällskap hela dagen på jobbet så jag slapp sitta där själv. internetpoker, och vandring på museet stod på schemat. på kvällen stod det bättre till med den här människan och båda var sugna på bio. funderade på oceans eller paranormal activity. ett knepigt val eftersom de ju är raka motsatserna. men oceans gick 13.00 så vi tog modet till oss (mest jag, för F skulle tvunget sitta vid väggen och utsätta mig för faran) och såg paranormal activity 2 på bio. visste inte att man kunde ha rysningar i 1,5 timmar. men det kan man. fyfan. övermysig dag!
idag var ÅTER tidigt bussande och vandring genom halva malmö i kylan. blörk. jobb ett par timmar sen snabbt till lund för att träffa emmalicious och käka på grafitti för att stoppa svälten i min mage. en liten tripp till expresso house blev det också. myyys!
verkar bestämt som att mitt liv består av massa mys? JAPP! i löööv it :)

full rulle pannkaksrulle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0