godmorgon. frigus.

för er som har pojkvän/flickvän/vän/mamma/pappa/dig själv - yeah whatever - som pratar i sömnen kan jag rekommendera en app som man kan ladda ner till mobilen om man är så clever med mobiler. appen innebär att den börjar spela in när någon pratar under natten. jag och F har gjort detta utan särskilt roliga resultat. vi är bäst på att prata de nätter den inte är igång. men så häromnatten hade han satt på den i smyg. och visst gav det resultat.

F: godmorgon.
jag: Frigus

haha! ursäkta men vad sa jag? efter jag sagt "frigus" börjar jag berätta om min dröm där han dödat mig genom att kasta en tennisboll i mitt huvud och spräckt min skalle. detta minns jag...men frigus? ingen aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0