seghet kan löna sig.

det finns en del människor som klagar på att jag segar med olika saker ibland. MEN det brukar ofta lösa sig till det bästa. nu har det tjatats på mig att jag måååste göra hårinpackningar. ja, i flera år. jag har aldrig gjort det förutom vid färgning. tjat tjat tjat. måste måste måste. igår tog jag tag i saken och införskaffade mig en burk av bra märke. idag kletade jag in det i mitt hår. stiger ur duschen för att låta det sitta i och heal-a mitt hår. det börjar klia på ryggen. irriterande. börjar klia på armarna. vafan. börjar klia jättemkt på ryggen. men sluta! slutar med att jag sitter och kliar mig på ryggen med en handduk. tillslut inser jag att det inte är helt normalt och går in och tvättar av det. tittar mig i spegeln efteråt och hittar två armar och en rygg fyllda med utslag och röda knottror. hårinpackningar är ju nödvändiga! du måste!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas det lägger sig! Inte klia fy fy... Puss <3

2010-11-23 @ 16:24:11
Postat av: Sara

Jag tror det var skabben som gjorde uppror för de också ville ha en klick av den heal'ande smörjan!

2010-11-23 @ 17:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0