sortera bilder är livet.

det här är nog den bästa dagen i mitt liv. jag är omringad av kläder och smutsig disk. clementinskal är inte helt svårt att se heller. jag har suttit på röven 95% av dagen hittills. de andra fem procenten är de minuterna jag stod i duschen. eller ja, några sekunder till toaletten har jag också planerat in. jag har varit ensam i denna atmosfär i sex timmar. de roligaste sex timmarna i mitt liv. meningen med livet är nog att sortera bilder på datorn och lägga det på en hårddisk. för att förgylla tillvaron ännu mer har jag även satsat på att lägga till datum till namnet på alla 200 album. eftersom detta är meningen med livet har jag gjort det de senaste 5 timmarna. riktig härlig insmörjning av själen. vad spelar förtäring för roll när man kan sortera bilder? ingenting. därför har jag enbart satsat på en macka kring niosnåret. sen kan man alltid ignorera kurret sålänge man har bilder att sortera. meeeen. nu har jag sorterat alla bilder så nu ska jag gå och handla mat. som sagt. inte svårt att höra att detta varit den roligaste dagen i mitt liv. man måste vara tydlig med vad man menar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0