woooooohooooo!

jag har inte placerat min bodylicious i ett varmt badkar på minst sju år. den upplevelsen varade då i max en sekund. men nu ljög jag för finis ändrade på de sju åren och tog ett bad med mig. det var som jag mindes det. varmt och svettigt. men visst var det roligare och mysigare än sist. erkänner!

nu har vi bott tillsammans i min systers lägenhet i malmö i 2,5 veckor. jag var lite nervös för hur det skulle gå, om man skulle trampa varandra på tårna och vara i irriterade 24/7. men nejdå! fan vad det har varit mysiiiiiiiigt! men nu ska vi återgå till verkligheten och flytta ut på landet igen. sen ska finis flytta till sin nya lägenhet i malmoe. det bli najsah! <3

woopwoop! idag är det fredag och idag behöver jag inte bara lyssna på när jesper jublar över helgen. nej, för jag kan ju faktiskt jubla med honom. JAG ÄR LEDIG HELA HELGEN!


Kommentarer
Postat av: Lemon

Du är myyyyyys! <3

2010-11-13 @ 18:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0