"20 år" eller "upptagen"

antingen ser jag ut som ett barn eller så försöker snabbmatsmännen charma mig (ue). igår träffade jag stephanie efter två år apart. hur härligt var inte det?! hon är underbar och dagen bara flög förbi. vi gick för att äta pizza och han som tog beställningen kunde vi verkligen inte förstå.

pizzamannen: kort eller kontant?
jag: cola tack.

han var inte riktigt nöjd med det svaret tyvärr. men iaf. när vi gick därifrån efter 1,5 timmar stoppade han oss i dörren med:

pizzamannen: viniklublo?
jag: eeeeeh....klubba?
pizzamannen: ja, jättegott efter maten!

ja tack, sa jag och tog emot! brukar det inte vara barn som får klubba efter pizzan?

idag på jobbet övertalades jag att följa med r, j och j och käka kebab till lunch. efter kebaben hittar inte r sina vantar. jag går in för att se om hon tappat dem där.

kebabmannen: är du sugen på något?
jag: nej, men vi har tappat ett par vantar.
kebabmannen: jaha, jag har inte sett några men...
jag: nä, de är nog inte här inne. hejdå
kebabmannen: "men vi har.." och han börjar fingra i lådan fylld med dubbeltwisters. tar upp en och sträcker ut mot mig.

jag the godisvrak tackar och tar emot, säger hejdå och springer ut och mallar mig inför jonas och jesper. avundsjuka till en ny nivå för inte nog med twistern.. jag fick ju jättegod krydda på mina pommes men jespers var okryddade. mohaha!

men...ska jag på nästa marknad köpa tröjan där det står "jag är 20 år" eller "upptagen"?

Kommentarer
Postat av: tini

köp en där det står SNIGEL :) så kan vi gå runt o sjunga lilla snigel, lilla snigel :)

2010-10-14 @ 22:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0