Caroline ClementinsnattarN Hasse.

säger som andreas till mig själv: "hur tänkte du nu?" när jag står i affären, precis betalat mina varor, ska packa ner dem och inser under tiden att clementinpåsen som hänger om min handled inte är betalad. först tänkte jag: shit, får ju säga till henne att jag glömt lägga upp den. MEN EXAKT DÅ förvandlades Caroline Springnotan Hasse (skapad av tini efter massa mat på gott sushiställe) till Caroline SnattarN Hasse. jag la lugnt ner clementinpåsen i icapåsen, packade ner resten av varorna och gick fint ut ur affären. trodde det var svårare att vara tjuv? jag menar, den andra kassatanten gick förbi mig när jag tog av clementinpåsen från min handled (log lite för mig själv där. tänkte att jag var en rökt fisk. men inte då). tur att jag fick de tio clementinerna gratis för de var inte ens särskilt goda! mohaha. en gång. aldrig mer. I am a good girl, höhö.

Kommentarer
Postat av: tini

vaddå en gång???!! det är som otrohet, en gång otrogen, alltid otrogen. man märker ju hur lätt det är. att ta springnota.. eller snatta som du gör. :P haha. fortsätt. ta litt smink till mig. :) ring mig så får du veta vilken sort ;)

2010-10-09 @ 00:51:57
Postat av: Anonym

2010-10-09 @ 10:33:33
Postat av: K

vi kassatanter inte gilla sana som du!!

2010-10-10 @ 07:44:12
URL: http://kaussie.blogg.se/
Postat av: Emma

Carro din gangster! Jag som trodde du var en lika snäll och oskyldig flicka som jag.. ;-)

2010-10-11 @ 11:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0