hjärnscellsförbränning.

ehm, ja. det är sant. är det sant? vad har hänt med mig? vad har fredrik och andreas ljungström gjort med mig!?

A: när ska du börja spela wow hans?
Jag: aldrig är min plan.
F: nu kommer du här, sitt. ta musen. välj. tryck. scrolla. den kan du inte välja. den kan du välja. så gör du så. så går du hit. SPELA!

jag i mitt huvud? men...men...men.. asså...vänta...men...stopp nu...asså jag ska inte sp...vänta...men va sa du..men... men jag tänker ju inte...AAAAH, wtf? jag spelar!! hur töntig har jag blivit? jag tänker ju inte spela.

vilka krafter besitter människorna där ute i kabbarp egentligen??
en minut efter att jag sagt att jag aldrig skulle spela spelade jag. några timmar senare fick jag ett 10dagarsprovapå. idag har jag spelat sen klockan nio. INTE OKEJ! nu har jag stängt det i protest. måsta äta. och ut och gå. vad har ni gjort med mig?!?! förövrigt får jag ont i magen och dör lite dåochdå. FÖR JAG HATAR SÅNA HÄR DÖDADÖDA-SPEL.

så ja. ni hörde rätt. jag har fastnat framför spelet jag aldrig tänkte ens testa. jag får ont i magen av det. och juste, igår körde vi även till jysk och köpte nya täcken och kuddar. halva priset danke schön. övermysiga.
tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0