ingen fantasi på den här raden.

det här kanske är en självklarhet för andra men jag har aldrig riktigt förstått mig på var man hittar listan över alla sina in-och utgifter på sin internetbank. jag har därmed faktiskt aldrig räknat ut hur mkt pengar jag gör av med på en månad. innan hade jag 29 öre på sparkontot. hur tänkte jag där egentligen? tyckte mest det var roligt. men sen växte jag upp, höhö. senaste tiden har jag bara tänkt på hur mkt pengar jag har över att lägga till på de 29 örena jag tagit så väl hand om. men idag råkade jag trycka upp den där listan. och oj vad många minustecken som ploppade upp där.

fråga: brukar jag leta upp de dyraste parkeringarna och slå upp en picknick där och käka? för oj vad ofta jag handlar mat och parkerar.

intressant? nej. inte ett endaste smack i munhålan.

men idag ska jag ska jag skaffa mig ännu ett minustecken på ätbart men det är det värt. för mittemot mig kommer emma sitta och hon är en väldigt fin och glad liten lingongrova.

ojoj. om en halvtimme ska jag sitta på tåget och jag är inte i okej skick at gå utanför dörren.

tjadå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och du är en mycket fin nyponsoppa! Tack för idag det var supertrevligt :-) som alltid med dig! Puss

2010-10-27 @ 18:11:27
Postat av: mamma

Men gumman lilla du kan få samma excellark av mig som syster din där du kan föra in pengar in och pengar ut. Kram

2010-10-27 @ 18:34:30
Postat av: Emma

jag tycker om dig <3

2010-10-29 @ 18:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0