lite läsning för emmalicious!

tack emmalicious! jag vet att jag suger på att uppdatera min bloggediblogg!

men jag kan ju dela med mig av den informationen att jag ska bo i malmö i två komma fem veckor och aj löööööv it!
min bil håller på att dö och tjuter värre än faan! men jag älskar den gamla gubben.
idag hade jag och rebecka byteshandel på lunchen. hon fick halva min äckliga smörgåstårta och jag fick lite korvstroganoff. usch för smörgåstårta.
i förrgår tittade fredriko på tv medan jag försökte sova. efter en stund tyckte jag mig höra han andas misstänkssamt, och jovisst. där låg han och sov sött med tvn på. jag stängde av den men mitt i natten flög jag upp då tvn gick igång på jättehög volym. någon låg visst på fjärrkontrollen!
på morgonen vaknade jag av att fredriko berättade för mig att det borde gå snabbare? vad ska gå snabbare frågade jag. bredbandet svarade han. min pojkvän är yrkesskadad men det är gulligt och roande!!

igår hade jag verkligen svar på tal under tårtätandet för pappa. vi pratar insamling av burkar. min pojkvän påpekar hur lyckliga insamlarna måste vara nu när panten har höjts.
jag: åh, äntligen löneförhöjning!
hihi, jag tyckte det var roligt!

varsågod emma, lite läsning für dich!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh tack Carro! :-) Nu blev jag lyckligare än ett mumintroll (?). Det där med att somna framför tvn känner jag igen, Marcus tjatar alltid om att få kolla på tv innan han ska sova, men det går ofta två-tre minuter sedan snarkar han ikapp med ljudet från tvn så att jag får stänga av, suck! Så nu har jag, diplomatisk som jag är sagt att han får försöka somna under fem minuter, funkar inte det får han sätta igång tvn. Funkar askalas-skitbra :-)Han hinner alltid somna innan dessa 5 minuter har gått och jag får slippa somna till tvn ännu en gång! Oj vad långt detta blev... När ska vi fika förresten? Och uppdatera varandra om öronproppar, näsklämmor, toalettbesök osv.. Spännande grejer! Puss

2010-10-18 @ 13:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0