love is this. this is love.

önskar att jag kunde göra allt och alla nöjda. dela mig. vara överallt jag vill vara samtidigt. inte göra någon besviken. inte ge någon känslan "bortglömd". men jag är en kropp. en människa. en caroline. this is me. jag försöker. 

där var den där ljupa känslosamma meningen som man ska ha i sin blogg.
nu till min blogg:
kommit fram till att jag vill ha en skiva att ställa i mitt gamla skivställ som inte heter "pippi långstrump" eller "smurfhits".
ska allt stödja skivindustrin och införskaffa iaf en skiva av the script och john mayer. de är fina pojkar som gärna får bo i mina hörselgångar.

this is love.

this is love.

this is love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0