min vänskap med toalettstolen svajar

shit asså. att man kan ha så häär mycket träningsverk trodde jag knappt var möjligt. att sätta sig på toastolen is a struggle! har verkligen träningsverk i varenda muskel efter det första strukturerade träningspasset på gymmet någonsin, lett av min pojkvän. tappade ju det där med träningen för mer än ett halvår sedan och träningen föll verkligen långt ner i fallet för inte har jag lyckats plocka upp den.. men med assistans från den vältränade kördes jag till gymmet. och med min sexiga man bredvid så blev resultatet ett najs träningspass, najs träningsverk och ett najs sug efter att sätta det på repeat. kul när man går ut från gymmet och benen viker sig. kunde inte låta bli att skratta för inte gick vi därifrån irriterade på varandra som jag förutspådde efter de första fem minuterna då jag var riktigt blond. nej två nöjda, glada och svettiga ansikten lämnade gymmet. I like. we will be back.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0