nu ska jag också dra till med en liten dagens hade jag tänkt.

dagens första: marabou - frukt och mandel
dagens genombrott: insikten hur man kan mata systerns jävulska fågel utan att behöva offra sina fingrar.
dagens nyttiga: världens omväg under promenaden till mobilia. suck, att jag aldrig lär mig.
dagens inköp: tumvantar med fleece inuti som jag dreglat över i två månader.
dagens mesiga: att jag inte vågade prova mössan jag också dreglat lite över med risk för att se dum ut - därav inget inköp. ångest. mesigt.
dagens godaste: cheescake. goooott!
dagens värsta: rädslan för vad sara tänker utsätta mig för imorgon. tydligen kommer jag dö när jag ser vad jag ska göra. hon ska tydligen filma. VAFAN HÄNDER?!
dagens roligaste diskussion bevittnad:

- beställer du pizzan?
- ja, en halv med salami minus tonfisk och en halva roma minus tonfisk plus bacon och lök.
- nej, en halv med salami och en halv roma minus tonfisk plus bacon och lök.
- men det sa jag ju! en halv med salami minus tonfisk och en halv roma plus bacon och lök.
- men! nej! det har jag ju inte skrivit! jag har skrivit en halv med salami och en halv roma minus tonfisk plus bacon och lök.

hahaha, och så fortsatte det i typ fem minuter. väldigt underhållande att bevittna må jag säga.

sist men störst:
dagens to come: SAW VII i 3D med min finaste! kan bara inte gå fel!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0