omfg. tack.

omfg.
igår tittade jag och f på saw VII i 3D som sagt. jag kommer nog aldrig någonsin vara så nära på att spy under en bio som igår. kombinationen av bländande ljus från sidan, för mkt godis för snabbt, värmen och sen den vidriga äckelfaktorn på filmen var en mindre lyckad kombo när svettningarna som förspel till kräkkalas startade.
aldrig någonsin har jag suttit på en bio, stirrat ner i mitt knä och övervägt om jag ska ta på mig skorna innan jag kutar till toaletten eller om jag ska springa i strumpor. MEN took a rain check och bangade kräkkalaset och tur var väl det. saw är förjävla äcklig ibland asså. tack för födelsedagspresenten baby! :)

--------------------------

omfg.
idag kom dagen som sara bokat mig sedan månader tillbaks. svettningarna kom tillbaka men denna gången av nervositet. "du kommer dö när du ser vad du ska göra". jaja! har jag inte fått magsår av denna grymma ovetandenessen kommer jag nog aldrig få det.
MEN. det var askul att skumpa runt på en stor häst för första gången i mitt liv! var ju inte alls rädd innan jag väl hoppade upp. nänä.  sen kan jag ju skryta om min smidighet när jag skulle ta mig ner från hästapollen. not. tack sara! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0