det är okej carro. du är blondin.

men tjenna!
igår matade jag fiskarna sen blev det 75 kronor parkeringsavgift, en överfull parkering på mobilia, lite bilkaos och köttbullar med fin frädelito. sen träffade jag mina bröd eller bröder på stationen. mina bröd har blivit roliga filurer.. som vi skrattade innan shrek äns hade infunnit sig på bioduken...i like.

bröd2: vilken lyx. vi kan ju se vad alla har köpt för läsk!
(vi satt överst och våra stolar var rakt bakom de andra radernas läskhållare)
"nu kom det en fanta". "jag har en festis med jordgubbar, vad har du?"

bröd1 tar på 3dbrillorna och säger: woooooooo, allting är i 3D.
jag: hahaha. var det för att den killen gjorde så?
bröd1: asså carro, allting du ser är ju i 3D även utan glasögonen...
jag:....juste. du är smart!
bröd1: det är okej carro. du är blondin.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är en mycket söt blondin så fortsätt med det! :-)

Jag är ledig på onsdag, sugen på en fikadejt då? Kan höras via sms! Puss

2010-09-05 @ 20:04:56
URL: http://sailonsilvergirl.blogg.se/
Postat av: mamma

skratt det låter ju som om ni hade kul kram mamma

2010-09-05 @ 21:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0