ingen sovmorgon med finis idag heller. omöjligt.

det är något deprimerande att tänka en hel kväll och en hel natt att man ska ha sovmorgon när klockan sen ringer 07.25. för juste, min finaste pojkvän kunde ju inte ha sovmorgon idag heller. den informationen vägrade mina hjärnceller uppenbarligen ta in. saknar honom. och ja, den där verven. känt att någon förkylning legat och lurat men inte brutit ut. nu har jag inte serverats verve på ett par dagar och vad händer? vaknar med snor och halsäckel. inte okej. vatten ska hällas över min body sen ska gosen motioneras på sin dödsbädd och frukost ska förtäras hos sara. där smakar frukost alltid som bäst. ikväll börjar min lilla kvällskurs och jag är liiite smått rädd. men ja. vi börjar med vattnet i duschen. så mycket tankar om vad som sagts om mig som simmar runt i mitt huvud, förhoppningsvis kan de spolas av och virvla ner i avloppet med annan smuts. pusspodi.

ps1: hur stor är chansen att man lyckas hyra en film med språk: thai och en film med språk: spanska. mindre ok.
ps2: om man inte vill ha med mig, bjud mig inte. om man inte vill vara vänner, påstå inget annat. om man inte tycker om mig, få mig inte att tro det. danke.

Kommentarer
Postat av: taaaajjnyyyyschweiny

ps2: vad händer, gullet? :/

2010-09-09 @ 16:32:01
Postat av: Emma

Jag tycker om dig OCH jag vill ha dig som min vän, och de som inte lägger värde på din vänskap.. Ja de kan ta sig någonstans där inte solen skiner för du är helt, jäkla underbar. Sluta inte med det! :-)

2010-09-09 @ 17:23:21
URL: http://sailonsilvergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0